15.10.2011
Pia søker nytt hjem     SOLGT!


Siden jeg nå har bestemt meg for å flytte til Oslo, ser jeg meg desverre nødt til å selge min kjære boble Pia som jeg har hatt i halvannet år. Dette er en alle tiders bil å kjøre, og det har vært veldig lite problemer med den.

Beskrivelse
Sporty 02-modell. Fargerik, litt rund i kantene, sjarmerende utseende og varm og god på innsida. I tillegg er hun veldig sprek og liker turer både på by- og landevei! Bortsett fra en liten bekymringsrynke i frontruta (se bilde) er hun i tipp-topp form!


Informasjon
Totalpris

       110 000,-  Hundreogtitusen             (eks omregistrering)

Årsavgift
Inklusiv
Bilen står
På Moisund
Kilometer
104342
Årsmodell
2002
Karosseri
Kombi 3-dørs
Avgiftsklasse
Personbil
1. gang reg.
2002
Sylindervolum
2.0
Effekt
116 hk
Drivstoff
Bensin
Girkasse
Manuell
Hjuldrift
Forhjulsdrift
Farge
Rød
Interiørfarge
sort
Antall seter
4
Antall dører
2
Antall eiere
3
Reg. nr.
RJ 11517
Co2-utslipp
209 g/km


Utstyr
Sommerhjul alu 17"
Vinterhjul alu 15" (nye i fjor)
Lettmet. felg sommer
Lettmet. felg vinter
Air Condition
CD-veksler for 6 stk CD
Elektriske speil
El.vinduer
Midtarmlene
Radio/CD
Sentrallås
Servostyring
Takluke
ABS-bremser (Nye bremser i september i år)
Airbag foran
Sideairbager
Alarm
Antiskrens
Bilen er originalt senket og har sportseksosanlegg (to potter)


Kontaktinfo:
Siri Moi
Tlf: 97786692
e-post: sirimoi@yahoo.no 

1 hilsener:

Ann Therese sa...

Oj, kjære deg! When are you leaving for Oslo? Mye eg ikkje har fått med meg siden eg e i ei skolebobla;) Fått jobb? Eg har nettopp søkt ein jobb i Oslo, så kanskje me sees der (tvile igrunnen på at eg får den, men eg prøve:)) Lovely car byt he way! Hadde eg hatt lappen, og 110.000kr hadde eg slått t :) Have a lovely saturdayevening! Kram

Legg inn en kommentar

 
;