18.03.2011

Oops, I did it again....

Mine venner har allerede hoert historien (kanskje opptil flere ganger..?)om da jeg var i Thailand og provde meg paa thai-massasje for foerste gang. Til min store overraskelse, eller skal jeg si forferdelse, bestod denne behandlingen av mer enn bare trykking paa omme muskler. Jeg laerte fort at i denne massasjeformen behandler man hele kroppen, ogsa de litt mer private deler. If you know what I mean..?

Dette begynner naa aa bli noen aar siden, men jeg ble selvsagt dypt sjokkert og traumatisert etter hendelsen, og har derfor har jeg i ettertid vaert en smule skeptisk til massasje og den slags kroppslige greier. Men da muligheten bod seg her i India og de skroyt av sin helt egne og visstnok hoyst effektive massasjeform, saa lot jeg og mine stive muskler oss overtale. Jeg mener, hallo, vi er jo i India - her maa vi jo dekke baade armer og bein og rumpe og det som er naar vi er ute blandt folk, saa her slipper jeg nok aa blotte stort annet enn ryggen..? Joda, jeg folte meg riktig saa avslappet og klar!

Men akk, saa feil kan man ta! Jeg fulgte etter den lille dama som visstnok var min tildelte massor, hun lukka dora bak seg, kikka paa meg og sa; "All dress off ma'am, you just wear this!" Foran meg holdt hun en lang papirremse med en traad i enden. Jeg kjente det gikk kaldt nedover ryggen og spurte, bare for sikkerhets skyld: "All dress off? Are you sure?? And wear this? How..??" Jeg saa undrende paa den lille papirremsen, fikk mine instruksjoner, og for jeg visste ordet av det stod jeg der, kun ifort kreppapir mellom beina, knytta fast med en traad rundt magen, slik at det saavidt dekket vitale deler.

Saa var vi i gang, jeg paa en liten badekrakk mens hun helte noe som minnet om matolje i haaret mitt, og hun gnidde og knadde etter alle kunstens regler. Om jeg folte meg litt utilpass der jeg satt naken under det blaahvite lyset fra lysrorene, til lyden av aggregatet som sveiv, med matolje i haaret, mens hun hadde paa seg kjokkenhaandkle, trippa rundt meg og provde aa smaaprate om vaer og vind? Njaaa, en smule!

Praten gikk treigt, dels paa grunn av den rare settingen og dels fordi hun ikke snakka engelsk og jeg ikke snakker hindi. Og i grunnen saa hadde jeg nok med aa kjempe for aa holde latteren inne, det hele foltes ganske surrealistisk. Etter en halvtime paa badekrakken, var det paa tide aa legge seg paa benken. Og for aa gjore en lang historie litt kortere, saa gikk det baade i "Back please ma'am" og "Front please ma'am!" Og ingen del ble utelatt. INGEN!

Etter en halvtime paa benken var det paa tide for meg aa sette meg paa badekrakken igjen, men denne gangen inne i et skap. Det eneste som stakk ut av dette treskapet var hodet mitt som kom opp av et hull paa toppen. Saa lukket hun igjen dora og kobla til primusen, saa satt jeg der og blei dampkokt en halvtimes tid foer hun slapp meg ut og torka oljen av meg med en grov kjokkenfille. Paa mange maater et minneverdig oyeblikk som nok kommer til aa vaere med meg veldig, veldig lenge...

5 hilsener:

Maria sa...

Hahaha! E ler me ihjel!! Fantastisk;)

Ann Therese sa...

Hehehehe, fantastisk!;) Har vært ute for det samma, og eg va ikkje meg sjøl på ei stond, så skjønne deg godt..hehe, huske at eg va lettere irritert ittepå:p Enjoy videre, og ikkje kom borti flere ubehagelige massøser som kladde på heila linjå:p

Anonym sa...

Hahaha!!!!! Var mere en karaoke som burde advares mot i India ja!!!! Her bør landet India ta en solid dose selvkritikk ;)

-Jorock-

Lisbeth sa...

Her LER vi godt begge to. Utrolig bra!!!! HAHAHAHA:)Du skulle laga film av dette vettu Moisen, hadde nok blitt en slager;)

Marit sa...

Hehe - utrolig festelig historie!! Håper du ellers har det bra!! =0)

Legg inn en kommentar

 
;