08.01.2012

Besøk

Lykkelig og glad etter koselig besøk i helga! Kom snart igjen :)

3 hilsener:

Ann Therese sa...

Kjære VAKRE Siri! TUSEN hjertelig takk for gaven som dumpa ned i postkassen ein heilt vanlig dag! Blei heilt rørte eg :) Nå kom eg akkurat hjem fra opplæringsvakt (ringevikar) ved EMbo Stavanger (barnevernsinstitusjon for enslige mindreårige flyktninger), og det va utrolig kjekt! :D Håpe alt e tipp topp med deg, og Oslo virke amazing ja! vett aldri kor eg ende, og kjære tid for et spennande liv! ;) Såg ut som du har hatt det kjekt med besøk. Nice pictures, du e flinke! :) KRAM frän en själ som tycker det är jättetrevligt och motta et fantastisk skilt och et vackert kort! :D (Smile nesten rundt her nå) :)

Siri Moi sa...

Så bra at du likte gaven Ann Therese, den var vel fortjent! Og så spennende med ny jobb da, den må jeg høre mer om etter hvert! Ha ei god uke :)

Anne Elin sa...

Eg kjem snart attende! Gler meg! :D

Legg inn en kommentar

 
;